Malzemeler :- 150 gr. kedi dili bisküvi
- 1 lt. den 1 su bardağı az süt
- 3/4 su bardağı un
- 1 su bardağı şeker
- 1 paket vanilya
- Çilekli sos için :
- 500 gr. çilek
- 1/2 su bardağı pudra şekeri
- 1 silme yemek kaşığı nişasta
- Hazırlanışı :
Çilekli sos için; Çilekleri yıkayıp yapraklarını ayıklayın. Rondoda pudra şekeri ile çilekleri püre haline getirin. ( asıl tarifte bu aşamada püreyi kremanın üzerine döküyordu ama sanki püre yoğunlaşmaz ve dilimlerken akar diye düşündüğümden nişasta ekledim) Bir tavaya bu püreyi alın. Küçük bir tabakta nişastayı çok az su ile açıp püreye ilave edin ve hafif kaynamaya başlayınca ocaktan alın. Kremanın üzerine bu sosu yayıp oda sıcaklığına gelmesini bekleyin. Daha sonra buzdolabında tatlıyı en az 6-7 saat dinlendirin.
Afiyet olsun...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder